Protokół z 1 sesji z dnia 1 grudnia 2010 r

Protokół Nr 1/ 2010

z posiedzenia I inauguracyjnej  sesji VI kadencji

Rady Gminy Dubicze Cerkiewne

z dnia  1 grudnia 2010 r.

Stan rady – 15

Obecnych radnych - 15

Radni Rady Gminy obecni na sesji :

(zgodnie z listą obecności)

1. Bańkowski Aleksander

2. Chodakowski Mirosław

3. Holonko Mikołaj

4. Karpiuk Andrzej

5. Karpiuk Jerzy

6. Kazimieruk Anatol

7. Kot Michał

8. Korch Wieczysław

9. Leoniuk Mikołaj

10. Michałowska Emilia

11. Oksentiuk Nina.

12. Pietrzak Stefan

13. Rybak Mikołaj

14. Szymaniuk Irena

15. Troc Aleksy

Ponadto w sesji udział wzięli :

  1.  Anatol Pawłowski-   Wójt Gminy Dubicze Cerkiewne

  2. Jan Niczyporuk –Komendant Placówki Straży Granicznej w  Dubiczach Cerkiewnych

  3. Leon Małaszewski – elekt  Wójt Gminy Dubicze Cerkiewne

  4. Mikołaj Ławrynowicz – Sekretarz Gminy Dubicze Cerkiewne.

  5. Anna Kulik – Skarbnik Gminy Dubicze Cerkiewne

  6. Bożena Markiewicz – Dyrektor Zespołu Szkół w Dubiczach  Cerkiewnych.

  7. Mirosława Siemieniuk - Morawska- – Kierownik Gminnej Biblioteki Publicznej w Dubiczach Cerkiewnych

  8. Jolanta Socha – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Dubiczach C.

Do pkt. 1.

          Na wstępie głos zabrał Pan Jerzy Karpiuk -  Przewodniczący V kadencji Rady Gminy, który poinformował, że zgodnie z art. 20 ust.2 ustawy o samorządzie gminnym był upoważniony do zwołania I sesji Rady Gminy. Zwrócił się o powstanie w celu wysłuchania hymnu.


  Po wysłuchaniu hymnu państwowego, najstarszy wiekiem radny obecny na sesji , Radny Senior  Mikołaj Rybak,  otworzył I Sesję Rady Gminy  Dubicze Cerkiewne VI Kadencji. Stwierdził, że w sesji na ogólny stan 15 radnych uczestniczy 15 radnych co stanowi quorum wymagane dla prawomocności obradowania oraz  podejmowanych uchwał.


Następnie Radny Senior serdecznie powitał wszystkich przybyłych na sesję, zgodnie z listą obecności..

Lista obecności gości zaproszonych  stanowi załącznik do protokołu.

 Do pkt.2.

      Przewodniczący Gminnej Komisji Wyborczej w Dubiczach Cerkiewnych,  po zabraniu głosu,  pogratulował wyboru na radnych i życzył owocnej pracy na rzecz Gminy Dubicze Cerkiewne.

Następnie dokonał wręczenia  zaświadczeń  o wyborze na Radnych Rady Gminy Dubicze Cerkiewne.

Zaświadczenia  odebrali: Bańkowski Aleksander, Chodakowski Mirosław, Holonko Mikołaj, Karpiuk Andrzej, Karpiuk Jerzy, Kazimieruk Anatol,  Kot Michał, Korch Wieczysław, Leoniuk Mikołaj, Michałowska Emilia, Oksentiuk Nina, Pietrzak Stefan, Rybak Mikołaj, Szymaniuk Irena i  Troc Aleksy.


Po tym, Przewodniczący Gminnej Komisji Wyborczej w Dubiczach Cerkiewnych Pan Włodzimierz  Pietruczuk  wręczył zaświadczenie o wyborze nowo wybranemu Wójtowi Panu Leonowi Małaszewskiemu. Złożył  życzenia w związku z  wyborem na Wójta  życząc owocnej pracy .

Do pkt. 3

     Po otrzymaniu zaświadczeń  radni złożyli ślubowanie. Radny senior odczytał  rotę ślubowania zgodnie z przepisami ustawy w brzmieniu : „Wierny Konstytucji i prawu Rzeczpospolitej Polskiej, ślubuję uroczyście obowiązki radnego pełnić rzetelnie, godnie i uczciwie, mając na względzie dobro mojej gminy i jej mieszkańców”. Następnie wyczytywani radni, przez najmłodszą radną Panią Emilię Michałowską,  w kolejności   składali  ślubowanie wypowiadając słowo „ślubuję” .

Przewodniczący obrad stwierdził, że radni złożyli ślubowanie i tym samym objęli mandat radnego Rady Gminy Dubicze Cerkiewne.

Do pkt. 4.

       Przewodniczący obrad  senior poinformował, że proponowany porządek obrad I sesji został przygotowany przez zwołującego sesję Przewodniczącego Rady poprzedniej kadencji Pana Jerzego Karpiuka.

       Zwrócił się z zapytaniem do radnych,  czy  ktoś z radnych chce zabrać głos w sprawie  proponowanego porządku obrad. Ze względu, że nie było głosów na sali, Przewodniczący obrad senior , zwrócił się do radnych o wykreślenie pkt. 7 i 8 proponowanego porządku obrad  naszej sesji ponieważ z uzyskanych wyjaśnień z Krajowego Biura Wyborczego Delegatury w  Białymstoku w dniu dzisiejszym,  ślubowanie Wójta Gminy elekta   powinno odbyć   się w drugim terminie.

Poddał pod głosowanie zgłoszony wniosek.

Rada Gminy w wyniku jawnego głosowania jednogłośnie (za – 15 głosów, przeciw – 0 głosów , wstrzymało się – 0 głosów) przyjęła poprawkę do porządku obrad.

Do porządku obrad innych wniosków nie wniesiono wobec czego Przewodniczący Rady zarządził głosowanie nad całością porządku obrad.

Rada Gminy w wyniku jawnego głosowania jednogłośnie (za – 15głosów, przeciw – 0 głosów, wstrzymało się – 0 głosów) przyjęła następujący porządek obrad:


1.  Otwarcie sesji.

2.  Wręczenie zaświadczeń o wyborze na radnego przez Przewodniczącego Gminnej Komisji

     Wyborczej w Dubiczach Cerkiewnych.

3.  Złożenie ślubowania przez radnych.

4.  Przyjęcie porządku obrad.   

5.  Wybór Przewodniczącego Rady.

6.  Wybór Z-ców Przewodniczącego Rady.

7.  Ustalenie liczby członków stałych komisji Rady Gminy i powołania składów osobowych

      poszczególnych komisji.

8.  Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet i zwrotu kosztów podróży radnym.

9.  Ustalenie wysokości diety zryczałtowanej przewodniczącym organu wykonawczego jednostek

      pomocniczych gminy.

10. Sprawozdanie Wójta Gminy o stanie Gminy Dubicze Cerkiewne.

11. Sprawy różne.

12. Zamknięcie I Sesji Rady Gminy.

Do pkt. 5.

       Przed przystąpieniem do wyboru Przewodniczącego Rady Gminy głos zabrał Sekretarz Gminy, który zapoznał radnych z kompetencjami oraz zadaniami należącymi do Przewodniczącego Rady oraz   przedstawił regulamin wyborów na Przewodniczącego Rady Gminy.


Po tym  przystąpiono do wyboru Komisji Skrutacyjnej Rady Gminy Dubicze Cerkiewne i zgłoszono niżej wymienionych kandydatów do pracy w komisji skrutacyjnej:

Pan Kot Michał

Pan  Korch Wieczysław

Pani Szymaniuk Irena

W/w kandydaci wyrazili zgodę na pracę w komisji.


Rada Gminy w wyniku jawnego głosowania jednogłośnie (za – 15głosów, przeciw – 0 głosów, wstrzymało się – 0 głosów) przyjęła skład Komisji Skrutacyjnej.

Na Przewodniczącego Rady zgłoszono kandydatów:

       Radny  Mikołaj Holonko,  zgłosił kandydaturę radnego Aleksego Troca. Stwierdził, że Pan  Troc jest radnym już kilka kadencji, jest młody i posiada predyspozycje do pełnienia tej funkcji.


Radny Aleksander Bańkowski  zgłosił kandydaturę radnego Stefana Pietrzaka, prezentując kandydata stwierdził, że radny jest na emeryturze, ma dużo czasu wolnego i jak najbardziej może pełnić tę funkcję.

  Radny Mikołaj Leoniak zgłosił kandydaturę radnego  Jerzego Karpiuk. Podkreślił, że radny ma doświadczenie z poprzedniej kadencji  dlatego uważam, że można powierzyć tę funkcję na kolejną kadencję.

W/w kandydatury wyrazili zgodę na kandydowanie na Przewodniczącego Rady Gminy.

Więcej zgłoszeń nie było. W związku z powyższym Przewodniczący obrad zgłosił wniosek o zamknięcie  listy zgłaszanych kandydatów na przewodniczącego rady i poddał pod  głosowanie wniosek dotyczący zamknięcia listy zgłaszania kandydatów na Przewodniczącego Rady.

Rad Gminy na stan 15 radnych, w głosowaniu jawnym za zamknięciem listy oddała 15 głosów, przeciw- 0 głosów i wstrzymało się 0 głosów.

Przewodniczący obrad stwierdził, że wniosek w sprawie zamknięcia  listy  zgłaszania kandydatów na przewodniczącego  rady, został przyjęty przez Radę jednogłośnie.

Komisja Skrutacyjna przygotowała karty do głosowania i rozdała radnym. Głosowanie odbyło się w sposób tajny.

Następnie Komisja Skrutacyjna przystąpiła do liczenia głosów i sporządzenia protokołu. Po tym Przewodniczący Komisji przedstawił wyniki głosowania. Z protokołu wynikało, że  Przewodniczącym Rady Gminy Dubicze Cerkiewne,  został radny Jerzy Karpiuk.

Protokół Komisji Skrutacyjnej i karty do głosowania stanowią załącznik do protokołu. Tym samym Rada Gminy VI kadencji podjęła

Uchwałę Nr 1/I/2010

(w załączeniu)

w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy.


    Prowadzący obrady radny  Rybak  Mikołaj  pogratulował   Panu Jerzemu Karpiuk wyboru na Przewodniczącego Rady Gminy i  ogłosił 10-cio minutową przerwę w celu przekazania wybranemu   Przewodniczącemu Rady dalsze prowadzenie obrad.

Do pkt. 6  

       Po wznowieniu obrad nowo wybrany Przewodniczący Rady złożył podziękowanie  radnym za powierzone mu zaufanie. Po tym przystąpił do realizacji następnego punktu porządku obrad dotyczącego wyboru Wiceprzewodniczących.


Przewodniczący Rady ponownie zwrócił się do Sekretarza Gminy  o przedstawienie regulaminu wyboru wiceprzewodniczących.

Członkowie  komisji skrutacyjnej powołani  do wyboru Przewodniczącego Rady Gminy potwierdzili chęć pracy w tym samym składzie przy wyborach Wiceprzewodniczących.

 

Za przyjęciem, tego składu Komisji Skrutacyjnej, głosowało 15 radnych, czyli skład Komisji został zatwierdzony jednogłośnie.


Na Wiceprzewodniczących zgłoszono kandydatów:

1.    Leoniuk Mikołaj

2.    Chodakowski Mirosław

3.    Michałowska Emilia

4.     Rybak Mikołaj.


Radni wyrazili zgodę na kandydowanie.

Komisja Skrutacyjna przygotowała karty do głosowania i rozdała radnym.  Głosowanie odbyło się w sposób tajny.

Komisja Skrutacyjna przystąpiła do liczenia głosów i sporządzenia protokołu. Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej  przedstawił wyniki głosowania. Z protokołu wynikało, że największą liczbę głosów otrzymał radny  Mikołaj Leoniak,  natomiast  kolejni dwa kandydaci otrzymali po równej ilości głosów. W związku z powyższym zarządzono  II turę  głosowania  na kandydatów:

Chodakowski Mirosław

Emilia Michałowska.

Komisja Skrutacyjna przygotowała karty do głosowania i rozdała radnym.  Głosowanie odbyło się w sposób tajny.

Komisja Skrutacyjna przystąpiła do liczenia głosów i sporządzenia protokołu. Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej  przedstawił wyniki głosowania, z którego  wynikało, że największą liczbę

głosów w ponownym głosowaniu otrzymał Mirosław Chodakowski. Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej stwierdził, że na podstawie wyników głosowania Wiceprzewodniczącymi Rady Gminy zostali wybrani:

1.Leoniuk Mikołaj

2. Chodakowski Mirosław


  Protokoły  Komisji Skrutacyjnej i karty do głosowania stanowią załącznik do protokołu. Tym samym Rada Gminy VI kadencji podjęła


Uchwała Nr I/2/06

w załączeniu  

w sprawie wyboru Wiceprzewodniczących Rady Gminy Dubicze Cerkiewne.

Do pkt. 7

      Przewodniczący Rady Gminy stwierdził, że kolejnym punktem  dzisiejszego porządku obrad  jest ustalenie liczby członków stałych komisji Rady Gminy i powołania składów osobowych poszczególnych komisji. Wyjaśnił, że zostały wyłożone  na sali obrad listy, aby radni zgodnie ze swoją wolą zadeklarowali chęć pracy w stałych komisjach poprzez umieszczenie nazwisk na liście.

Następnie poprosił Sekretarza Gminy o przedstawienia zadań poszczególnych komisji. Sekretarz poinformował, że zgodnie z  Statutem Rady Gminy, Rada Gminy powołuje następujące komisje:

1) komisja rewizyjna,

2) komisja rozwoju gospodarczego gminy,

3)komisja oświaty, opieki społecznej, kultury, kultury fizycznej, sportu i turystyki,

4)komisja rewizyjna

Po tym odczytał  zadania poszczególnych komisji .


Do Komisji Rewizyjnej zgłoszono następujące kandydatury  :

Radny Stefan Pietrzak,

Radny Anatol Kazimieruk,

Radny Michał Kot,

Radny Mikołaj Rybak ,

Radny Aleksander Bańkowski,

Poszczególni kandydaci wyrazili zgodę na pracę w tej komisji

Następnie Komisja wybrała spośród swoich członków Przewodniczącego Komisji , którym został Radny Stefan Pietrzak i  Z-cą Przewodniczącego został radny Michał Kot.

Ze względu, że radni nie zgłaszali  pytań i uwag dotyczących projektu uchwały, Przewodniczący Rady,  poddał pod głosowanie projekt uchwały w sprawie ustalenia liczby członków Komisji rewizyjnej i wyboru składu osobowego tej komisji..


Rada Gminy w wyniku jawnego głosowania jednogłośnie (za-15 głosami,   przeciw- 0 głosów,   wstrzymało się -0 głosów ) podjęła

Uchwałę Nr I/3/10

( w załączeniu)

w sprawie ustalenia liczby członków Komisji Rewizyjnej i wyboru składu osobowego tej komisji.


      Kolejny  projekt uchwały był w sprawie  ustalenia liczby członków stałych komisji Rady Gminy i powołania składów osobowych  poszczególnych komisji, Przewodniczący Rady Gminy  poinformował, że do pracy  Komisji Rozwoju Gospodarczego Gminy,  zgłosili się niżej wymienieni radni:

Wieczysław Korch

Nina Oksentiuk

Stefan Pietrzak,

Emilia Michałowska,

Mikołaj Holonko,

Aleksy Troc,

Irena Szymaniuk,

Jerzy Karpiuk,

Andrzej Karpiuk

Radni  wyrazili zgodę na pracę w tej komisji

Następnie Komisja wybrała spośród swoich członków Przewodniczącego Komisji, którym został –Radny Wieczysław Korch i Z-cą przewodniczącego została radna Nina Oksentiuk .

Do pracy w Komisji Oświaty, Opieki Społecznej, Kultury, Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki zgłosili się niżej wymienieni radni:

Emilia Michałowska,

Irena Szymaniuk,

Aleksander Bańkowski,

Mirosław Chodakowski,

Nina Oksentiuk,

Mikołaj Holonko,

Wieczysław Korch

Wyżej wymienieni radni  wyrazili zgodę  na pracę w tej komisji.

Następnie Komisja wybrała spośród swoich członków Przewodniczącego Komisji, którym została  Radna Emilia Michałowska i Z-cą Przewodniczącego została Radna Irena Szymaniuk .

Do pracy w Komisji Porządku Publicznego zgłosili się niżej wymienieni radni:

Andrzej Karpiuk,

Michał Kot,

Jerzy Karpiuk,

Mikołaj Rybak,

Mirosław Chodakowski

Wyżej wymienieni radni  wyrazili zgodę na pracę w tej komisji.

Następnie Komisja wybrała spośród swoich członków Przewodniczącego Komisji, którym został   Radny Andrzej Karpiuk  i Z-cą Przewodniczącego został  Radny Michał Kot.

Ze względu, że radni nie zgłaszali  pytań i uwag dotyczących projektu uchwały, Przewodniczący Rady, projekt uchwały  w sprawie  ustalenia liczby członków stałych komisji Rady Gminy i powołania składów osobowych  poszczególnych komisji poddał pod głosowanie.

Rada Gminy w wyniku jawnego głosowania jednogłośnie (za-15 głosami,   przeciw- 0 głosów,   wstrzymało się -0 głosów ) podjęła

Uchwałę Nr I/4/10

(w załączeniu)

w sprawie  ustalenia liczby członków stałych komisji Rady Gminy i powołania składów osobowych  poszczególnych komisji .

Do pkt. 8

      Przewodniczący Rady Gminy realizując kolejny punkt  porządku obrad dzisiejszej sesji poinformował, że został przygotowany projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet i zwrotu kosztów podróży radnym.

Przypomniał radnym  dotychczasową uchwałę w tej sprawie, która obowiązuje od 2008r a następnie  otworzył dyskusję  do projektu uchwały.

Radny  Stefan Pietrzak  po zabraniu głosu wnioskował o pozostawienie dotychczasowej uchwały w sprawie diet radnym.

Innych głosów w dyskusji nie było.

W związku z powyższym, Przewodniczący Rady Gminy , poddał pod głosowanie wniosek radnego Pietrzaka,  zapytując kto z radnych jest za przyjęciem wniosku zgłoszonego przez radnego Stefana Pietrzaka.

Rada Gminy w wyniku jawnego głosowania jednogłośnie (za-15 głosami,   przeciw- 0 głosów,   wstrzymało się -0 głosów ) przyjęła wniosek radnego Stefana Pietrzaka.

Przewodniczący Rady Gminy stwierdził, że wniosek radnego został przyjęty jedngłośnie. W związku  z powyższym nie zachodzi potrzeba powzięcia nowej uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet i zwrotu kosztów podróży radnym.

Do pkt. 9

      Przewodniczący Rady Gminy realizując kolejny punkt  porządku obrad dzisiejszej sesji poinformował, że został przygotowany projekt uchwały w sprawie ustalenie wysokości diety zryczałtowanej przewodniczącym organu wykonawczego jednostek  pomocniczych gminy.

Przypomniał radnym  dotychczasową uchwałę w tej sprawie, która obowiązuje od 2008r a następnie  otworzył dyskusję  do projektu uchwały.

Radny  Aleksy Troc, po zabraniu  głosu,  wnioskował o pozostawienie dotychczasowej uchwały w sprawie  ustalenia wysokości diety zryczałtowanej przewodniczącym organu wykonawczego jednostek pomocniczych gminy.

Innych głosów w dyskusji nie było.

W związku z powyższym, Przewodniczący Rady Gminy , poddał pod głosowanie wniosek radnego Aleksego Troca zapytując kto z radnych jest za przyjęciem wniosku zgłoszonego przez radnego .

Rada Gminy w wyniku jawnego głosowania jednogłośnie (za-15 głosami,   przeciw- 0 głosów,   wstrzymało się -0 głosów ) przyjęła wniosek radnego Aleksego Troca.

Przewodniczący Rady Gminy stwierdził, że wniosek radnego został przyjęty jednogłośnie i w  związku  z powyższym nie zachodzi potrzeba powzięcia nowej uchwały w sprawie ustalenie wysokości diety zryczałtowanej przewodniczącym organu wykonawczego jednostek pomocniczych gminy. Przygotowany projekt uchwały stał się bezprzedmiotowy.

Do pkt. 10.

        W tym punkcie, Przewodniczący Rady Gminy, udzielił głosu Panu Anatolowi Pawłowskiemu  Wójtowi Gminy Dubicze Cerkiewne, który przedstawił sprawozdanie o stanie Gminy  Dubicze Cerkiewne.

W swojej wypowiedzi Wójt Gminy podkreślił, że  zgodnie z Uchwałą Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku  z dnia 22 października br stan zadłużenia gminy na koniec 2010r. wyniesie 646 063zł., co stanowi 13,52% planowanych dochodów przy dopuszczalnym 60% wskaźniku zadłużenia ustalonym w  art. 170 ustawy o finansach publicznych. Natomiast łączna kwota przypadających  do spłaty w 2010r. z tytułu odsetek i rat spłat dotychczasowego długu wyniesie 500 380zł. co stanowi 3,07% planowanych dochodów przy dopuszczalnej 15% wielkości określonej art. 169 ust.1 ustawy o finansach publicznych. Ponadto z prognozowanej sytuacji finansowej gminy wynika, że wskaźnik spłat zobowiązań w pozostałych latach spłat tj. w latach 2011-2019 nie przekroczy 15% wskaźnika  w żadnym z tych lat.  Prognozowane do uzyskania dochody do budżetu pozwalają  na zaplanowane spłaty rat kapitałowych z tytułu przewidzianego do zaciągnięcia długu w roku 2010 oraz zaciągniętych długów w latach ubiegłych. W 2010r. gmina  zobowiązana będzie spłacić raty z tytułu wcześniej zaciągniętych długów w łącznej kwocie 121800zł oraz pokryć planowany deficyt budżetowy. Spłaty powyższe oraz uchwalony deficyt budżetowy zostaną pokryte przychodami w drodze zaciągnięcia długu zewnętrznego w łącznej wysokości 368 787zł  (w tym pożyczkę na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków Unii  Europejskiej) a w pozostałej części deficyt zostanie pokryty wolnymi środkami w wysokości 605 435zł oraz nadwyżką budżetową z lat ubiegłych w wysokości 453 781zł.

W dalszej części Wójt Gminy przedstawił  dochody i i wydatki w latach 2006, 2007, 2008,2009 i na koniec 31.10.2010r. wraz z wyszczególnieniem zadłużenia na koniec każdego roku  z wymienionych lat. Zapoznał radnych  z    realizacją  inwestycji w latach 2006-2010r.

Sprawozdanie stanowi załącznik  do protokołu.

Przewodniczący Rady podziękował Wójtowi za przedstawienie sprawozdania i zwrócił się z zapytaniem, czy do przedstawionych informacji będą zgłaszane uwagi bądź zapytania.

Uwag  nie było. W związku z powyższym Przewodniczący rady Gminy stwierdził, że Rada Gminy przyjęła informację Wójta Gminy o stanie gminy Dubicze Cerkiewne

Do pkt. 11.

   W tym punkcie  głos zabrał Komendant  Placówki Straży Granicznej Pan Jan Niczyporuk, podziękował jeszcze raz  Wójtowi Gminy za dotychczasową współpracę, za pomoc w realizacji zadań związanych z ochroną granicy i dodał, że  chciałby, aby  współpraca w przyszłości układała się tak pomyślnie jak dotychczas. Złożył też życzenia nowo wybranemu Przewodniczącemu Rady.

   Następnie głos zabrał Pan Leon Małaszewski – Wójt elekt, który  nawiązał do sprawy odśnieżania. Poinformował o zawartym porozumieniu z Starostwem Powiatowym  w Hajnówce odnośnie odśnieżania.  Wzdłuż  szosy  jadąc z Dubicz Cerkiewnych do Hajnówki na południe obowiązki odśnieżania  przejęło Starostwo Powiatowe w Hajnówce  natomiast gmina będzie odśnieżała  od szosy po stronie lewej. Zwrócił się o zgłaszanie do gminy wszystkich wątpliwości i uwag  związanych z odśnieżaniem w celu  wspólnego  rozwiązywania  spraw dotyczących  nieprawidłowości w odśnieżaniu.

Do pkt. 12.

W związku z wyczerpaniem porządku obrad, Przewodniczący Rady  o godz.  13 15 zakończył obrady  I Sesji  Rady Gminy Dubicze Cerkiewne, dziękując radnym za aktywny udział w obradach.



Protokołowała :

Przewodniczący Rady Gminy

Maria Pietryczuk                                                                                 

mgr inż. Jerzy Karpiuk


 

Metryka strony

Udostępniający: Maria Pietryczuk

Wytwarzający/odpowiadający: Maria Pietryczuk

Wprowadzający: Marcin Siemieniuk-Morawski

Data wprowadzenia: 2011-02-07

Data modyfikacji: 2016-08-19

Opublikował: Marcin Siemieniuk-Morawski

Data publikacji: 2011-02-07