Ogłoszenie - 15 sesja Rady Gminy Dubicze Cerkiewne odbędzie się 30 lipca 2020r. o godz. 13.00
Ogłoszenie
15 sesja VIII kadencji Rady Gminy Dubicze Cerkiewne odbędzie się 30 lipca 2020r. o godz. 13,00 w sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych ul Główna 67 z proponowanym porządkiem obrad:
-
Otwarcie sesji.
-
Przyjęcie porządku obrad.
-
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
-
Przyjęcie oceny zasobów pomocy społecznej za 2019 rok
-
Raport o stanie gminy:
a) przedstawienie raportu o stanie gminy za 2019 rok
b) debata nad raportem.
c) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dubicze Cerkiewne wotum zaufania.
-
Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy
Dubicze Cerkiewne.
b) udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Dubicze Cerkiewne.
c) likwidacji Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Dubiczach Cerkiewnych.
d) określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Dubicze Cerkiewne, w roku szkolnym 2020/2021
e) określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach
f) ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku
g) zmian w budżecie gminy na 2020 rok.
h) zmiany wieloletniej Prognozy Finansowej GminyDubicze Cerkiewne na lata 2020-2035
i)ustanowienia pomnika przyrody na terenie gminy Dubicze Cerkiewne
j) wymagań jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności z zakresu ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie gminy.
7. Sprawozdanie Wójta z pracy w okresie między sesjami.
8.Sprawy różne.
9.Zamknięcie 15 Sesji Rady Gminy.
Przewodniczący Rady
Jerzy Karpiuk
Informacja dla mieszkańców gminy
Na podstawie atr.28aa ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2019 r. poz. 506)
ustęp 6: w debacie w nad raportem o stanie gminy mieszkańcy gminy mogą zabierać głos.
ustęp 7: mieszkaniec który chciałby zabrać głos w trybie określonym w ust. 6 składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20osób.
ustęp 8: Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
Metryka strony